Lonely

Weeehooo fan va kul jag har här helt ensam i min tysta lägenhet...NOT!
Det är verkligen inte kul att vara själv, jag har sovit själv nu bara i några dagar men det suger redan.
Fine man ska ha lonely time osv osv men finns det något bättre än att ha någon man älskar som är hemma när man kommer hem efter en tuff dag på jobbet? Nej vare sig det är vänner eller en pojk/flickvän så är det bland det bästa!
Jag är verkligen inte en sån person som varken ska eller vill vara själv.. alls, någonsin haha
Vet att det kanske låter lite tragiskt och även patetiskt men så är det och jag står för det!



Blev ingen klippning idag för har inte bestämt mig för om jag ska klippa av mig håret eller inte hmmms vet att jag skulle behöva det men jag älskar mitt långa hår. Så svårt val!
Vet heller inte om jag ska färga håret brunt igen eller inte. Folk säger att jag är sexigare i blont men ser seriösare och vackrare ut i brunt? hmmm tror nog att jag vill va sexig iaf över sommaren ;)




Måste bara visa en bild på mig från det att jag bodde i England. Såhär såg jag alltså ut varje onsdag då det var rock kvällar på BarMe! Alltid med min lilla stjärna under ögat som Evelina så omsorgsfullt målade haha hur såg man ut?!
Men det är mycket minnen som väcks till liv när jag ser den här bilden! Tiden i England är en sak i livet som jag aldrig kommer ångra. Alla vänner all erfarenhet ALLT! Saknar livet där ibland!




Nej nu ska jag kolla klart på Project Runway ni vet designer programmet på 3an? Inte för att jag ens vet varför jag kollar på det för är inte ens intresserad men iaf plus att det väcker minnen ;)

Om vi inte hörs mer idag så sov så gott och dröm sött!

puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0