090523

Hej!
Nu är det lördag och dags för party ikväll. Ska på privat fest faktiskt med Cissi och folk. Blir riktigt trevligt.

Igår gjorde jag verkligen ingenting somnade ganska tidigt ocg vaknade av att fågeln skrek och hundarna väsnades.
Det är som vanligt här hahah

Nu ska jag och mammie ut och rida en sväng i skogen sen ska jag träna lite. Sen ska vi åka till Marieberg och kolla på saker till lägenheten det är helt otroligt vad alla är engagerade i min nya lägenhet hehe alla är så söta så!
Ska faktiskt bli riktigt kul att flytta, ångrar det inte för 5 öre faktiskt! Har ju min underbara syster i västerås också så det blir nice. Sen får vi se om mina flickor flyttar me eller inte!

Nej nu är det dags att sätta fart så jag kommer hem någon gång!

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0