sommar

Nästan iaf gud va underbart väder det är idag!  Robban och jag gick och glassade lite på stan i solen och bara njöt hela lunchen! Man blir lycklig i hela själen! Så jag sprand in på Gina Tricot och köpte en jätte fin liten rosa kofta för hela 29:-
Tyvärr så kan jag ju inte ta några bilder och lägga upp efterssom min mobil är på lägning*snft*

Idag ska jag fika med min underbara lilla syster. Ska bli mys pys har ju inte träffat henne på länge nu usch och tvi och blä! Inte bra! Har så mycket att prata om, händer ju lite grejjer nu ;) tsssss

har kanske en ny lägenhet på G, en vindsvåning mitt i stan så får väll se vad som händer !

nej nu måste jag jobba igen

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0