sliten

Hej hopp!
Ligger här i min säng har nyss vaknat har legat med nacksmärtor heeeela dagen. Mammie kom hit med krämer och grejjer och masserade min nacke hon är bäst! Så det har varit synd om mig!

Igår hände inte så mycket. Va hemma hos Fille med Cissi på förfest det va riktigt trevligt sen drog vi till Njuta men jag känner att utgång är inte riktigt min grejj längre så jag gick hem vid 24!

Annars har det inte hänt så mycket! Är lite knas med nya lägenheten men hoppas att det löser sig!

Imorn kommer Mini my baby hem till mig och hämtar lite kläder har saknat henne tusan så ska bli kul att få se hennne igen love love love<3


Nope nu är det dags att sova!
puss oc kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0