sen kväll

Natti natti gott folk!
Ligger i min säng nu och ska snart sova men har så mycket att fundera på.
Framtiden, vänner, killar och problem usch knas allting.



Saknar mina flickor Julienne och Mini som tusan känns som vi kommer glida ifrån varandra.
Vill verkligen inte det, har ju varit vi 3 mot världen nu så länge ska allt det försvinna bara sådär?
Ett beslut som kan kännas så obetydligt för stunden kan förändra ALLT på bara en natt.

De är så vackra på alla sätt! Kärlek är det iaf för alltid<3



Sen har jag panik över en sak jag gjort även fast jag vet att ja inte ska ha det. Usch knas i brasan!

Nej jag måste sluta tänka så mycket hela tiden DRAMA Diana haha nej fan tusan måste sluta.
Tur att jag har Julienne hon är väldigt supportiv "Ja Diana jag fattar inte att du aldrig lär dig du har gjort bort dig kolla nu vad du har gjort" haha tack vännen usch! Hon är ond!!!

Måste försöka sova!

puss och kram natti natti!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0