life

Då var det klart Diana flyttar till Västerås 1:a Juli. Skrev på kontrakt på lägenheten idag så nu finns det ingen återvändo.
Känns konstigt faktisk, har väll inte riktigt själv trott att jag skulle flytta men nu är det alltså på riktigt.
Bort från örebro och allt drama och börja om i en stad där man är anonym. Knas...




Känns dock jobbigt att jag idag gjorde något som kommer förändra mitt liv ett bra tag framöver och inte hade mina vänner här att fira det med. Hur kunde allt gå så fel? Hur kunde vi gå från 100 till 0?
Känns bara som att det som vi har haft de senaste 8 månaderna bara var en dröm som jag nu vaknat ur och det ända som återstod var vekligheten. Kanske låter lite väl deppigt men saknar vår tid yillsammans som tusan.
Det fanns inget som hette "Vad ska du göra i helgen?" och inte heller något " har du pratat med?"
För det var vi jämt hela tiden oavsett planer.
Men men kanske överdriver vad vet jag är väll bara lite depp just nu  I guess.
Älskar er flickor iaf <3





Nope nu består framtiden av packning och shopping och början på ett nytt liv!
Men först är det dags att sova!
God natt och dröm sött!

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0