Jobb jobb jobb

Hej hopp!

Sitter på jobbet blev precis klar med allt arbete för dagen pust va väldigt mycket att göra idag!
Är väldigt skönt att sitta typ helt själv på jobbet man får lixom jobba i lugn och ro och så kan man poppa musik på högsta volym haha tänk om någon skulle komma när jag satt här och sjung och dansade för mig själv? Eh de skulle bara tänka  "-Den där Diana alltså" Alla är ganska vana vid mig och mina påhitt här på jobbet.
Jag blev faktiskt månadens medarbetare en månad och det va dels för att jag är så spralliig och får alla på bra humör! *nöjd*  Frågan är bara hur det kan vara så stor skillnad här på jobbet mot fritiden, för i örebro verkar alla mest störa sig på mig  hmmss tåls att tänka på!



Nej nu ska jag röra mig hemmåt fhv så kommer min Mini baby hem till mig ikväll *hoppas*
Isf ska jag krama sönder henne hihi<3




Vi hörs senare!

Puss och kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0