ja vad säger man

om inte PISAMT!
United styrde matchen...i 10 min. Sen va resten av de 80 minuterna Barcelonas! Barcelona vann med 2-0 en välförtjänt seger. United gav upp... Nej om man gäspar under en champions league final så är det något som är fel Var bland de tråkigast matcherna jag sett. Nej en besvikelse helt enkelt!



Nu ska jag lägga mig och läsa min bok. Jag läser inte böcker så ofta men när jag väl gör det så läser jag ut de på en dag eller två och just nu läser jag en bok som heter "Mina ex" av Jane Moore. Fick den av min käre mor vet inte vad hon syftade på när hon gav mig den men iaf.
Den handlar om en tjej som är modell som ska gifta sig och hon och hennes blivande man har båda bjudit 2 av sina ex till bröllopet. Så får man följa deras berättelser om hur de träffade sina ex osv. Den är faktiskt underhållande! Läs den!

Hennes 4 steg på hur man fångar en man:
1. Det finns inga fula kvinnor, bara lata
2. Låtsas att allt han säger och gör är facinerande
3. Prata inte för mycket om dig själ och bibehåll en känsla av mystik
4. Ge honom en bra avsugning när förhållandet har kommit en bit påväg

Vad säger ni, tror ni det fungerar?

Nu ska jag läsa lite imorgon är ju en stor dag ;) Får se om allt går som det ska *hoppas*

Sov gott!

ps. saknar mina flickor<3 ds.

puss och kram

Kommentarer
Postat av: MINI

JAG SAKNAR DIG ! <3 Min Miss D :'(

2009-05-27 @ 23:56:39
URL: http://karolinaskogstad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0