Hjärtattack!

Robban och jag gick ner till bilen för att åka till mammie men vi kom på att vi skulle röka först så vi slänge in Bebis i bilen och stängde dörren...klick klick...centrallåset gick på.Bilen var låst och nycklarna kvar i bilen.
Då kommer paniken det är varmt Bebis är i bilen och extra nyckeln är i västerås.



Piss bil!

Som tur är så kommer mamma precis så hon sticker iväg och ska hämta hjälp att bryta upp dörren.
Då kommer allas våra bästa vänner farbror Polisen och ba "Jahapp och vad sysslar ni med då?" SUCK
Någon hade ringt för de trodde vi gjorde inbrott i bilen.
Men det va faktiskt trevliga, dryga på sitt Polis vis men ändå trevliga. De kollar upp Robban och hjälper oss att fixa nummer till en låssmed.
Sen säger Robban "Men hur länge klarar sig Bebis i bilen då?"
Polisen börjar se sig omkring i bilen letandes efter en bebis. Sen frågar tjejpolisen "Heter katten, med betoning på katten, Bebis?" Då börjar den andre polisen, han som letade efter en bebis i bilen, att skratta sen gick han skrattandes därifrån och de önskade oss lycka till.
Sen kom mamma med en räddande ängel som med ståltråd genom glipan lyckades dra upp knappen och dörren gick upp.
Tala om lättade vi blev! Speciellt jag som hade gråtit för jag fick panik över att min darling var fast i bilden. PUST!

Så mamma tog med sig Bebis hem så nus ka jag och Robban ta en öl hemma och lugna nerverna och sen dra till Liuid och dricka öl och snacka skit!

Vi hörs senare gott folk! Peace!

Puss och kram

puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0