.

Hey folket!
Hoppas ni har haft en bra dag i solen!

Själv hade jag riktigt mysigt när jag fikade med syster alltid lika kul att prata med henne och vi är mer lika än vi tror ;)
Om det är bra eller dåligt ja det kan ju bara ni därute som känner oss avgöra! Vi tycker klart att det är bra!
Ska bli så kul att åka till Grönalund och fira hennes 21 års dag även fast jag och Robban inte ska åka karusell hehe
och sen utgång i V-ås, min blivande hemstad, efterås perfekt. Ska bara komma på något smart att köpa hmmmzz

Sexy sisters



Allting börjar ordna sig nu vill inte säga något än förns allt är klart men det ser äntligen ljust ut!

nope time to sleep!

puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0