desperata hemmafruar

Nu har Mini Pontus och jag kollat på desperata hemmafruar! helt underbar serie R.I.P Edie.

Nu har julle flyttat till sin mormor i Kumla. Så nu är jag lonely igen eller ja har ju inte varit så lonely men första natten på länge som jag kommer sova själv hur ska det gå pirrigt pirrigt.
det är helt sjukt hur fort man lär sig att inte vara själv men det ska nog gå bra det också.
Blir nog skönt för bebis att få vila lite från att slåss med Chivaz hahah


 Pontus sa något som gjorde att jag fick ont i magen. han frågade:
"Vad ska du göra med Bebis när du flyttar?"  ta med honom såklart. Bara tanken
på att göra mig av med min skatt få mig att må illa.
han är mitt allt min ängel, mannen i mitt liv. Den bästa killen jag någonsin haft eller någonsin kommer få.
N ligger han och sover så sött i sängen<3

Dags att duscha och sen hoppa i säng jag med!


God natt på er allihop så hörs vi imorgon!
Puss å kram och önska mig lycka till inför min första nått på 8 månader som jag sover själv!

Kommentarer
Postat av: Mini

Gick det bra att sova själv Bejbie ? :)

Jag hatar att sova själv, uuuh ... Hehe .

Miss you ! <3

2009-05-20 @ 09:53:56
URL: http://karolinaskogstad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0