090528

Idag försov jag mig igen usch jag är så dålig kom till jobbet kl 09 kan inte heller jobba igen tiden idag för kl 16.30 händer det...Så får se hur poppis det blir hos chefen hehe

På lunchen var jag och Robban riktigt nyttiga det blev en sallad på Vivaldi. Känns riktigt bra efterssom vi de senaste luncherna har ätit fet mat. Så creds till oss! Dock dåligt av mig att jag har slutat träna känner mig såååå dum har ju köpt träningskort och allting.
men har ju iaf en månad som jag kan träna så får väll göra ett ryck.
usch känner mig inte alls snygg för tillfället. För jag har inte:

  • tränat
  • solat någonting så jag är kritvit
  • färgat utväxten
  • gjort inpackning i håret/klippt mig så håret är as slitet
  • Inte shoppat nya kläder

Nej får ta och göra ett ryck ...snart.



Sprang runt lite och kollade i inredningsbutiker på lunchen det finns så mycket roligt man vill ha!
Har massa planer nu tihi är så spännande allting!

Saknar dock Julienne och Karro jätte mycket men förstod nästan att det skulle bli såhär.
Har inte träffat julle på snart 2 veckor och knappt pratat med Karro. Det är jätte tråkigt att man kan glida isär så snabbt
men men sånt är livet och alla vi tre visste ju eller iaf kännde på oss att det skulle bli såhär. Julle bor i kumla jag bor i örebro och karro bor just nu i sköllersta. Knas i brasan...
Saknar de iaf som tusan<3



Nej nu är det dags att jobba lite igen!

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0