090525

Måndag och löning!

Så himla skönt med löning idag behövdes verkligen och duktiga Diana betalde sina räkningar inatt direkt när lönen kom. Duktig duktig!

Blev ingenting med lägenheten *snyft* men det är bara att leta vidare. Tråkigt bara när man ställer in sig på något och så blir det inte av lixom mn mn jag är inte bitter.hehe

Somnade vid kl 03 inatt kunde verkligen inte somna sååå himla irriterande. Låg och lyssnade på hur bebis sussade så sött. Han är så go min älskling!
Funderade en hel del inatt men kom inte fram till något vettigt....som vanligt!

Är ganska bitter då jag sitter här på jobbet och tittar ut genom fönstret och solen skiner usch Igår va det ju vackert väder men inte fan fick jag vara jute då heller för då skulle jag ligga med nack ont! Det verkar vara någon som inte vill att jag ska få va ute i solen. Jag som verkligen skulle behöva lite färg haha har nog aldrig varit såhär vit!

Nej nu ska jag sluta vara bitter!
Ska nog klippa mig idag kanske blir på bättre humör då!
Peace out!



Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0