090521

Tjoho!
Förlåt att jag bloggar så sent idag men har gjort massa saker idag.
Först spenderade jag hela förmiddagen med min favvo Patrik, han är bara för go sötnöten.

Sen kom min lilla RGR hit och vi åkte till marieberg och käkade på Pacos, det va inte så mycket mat man fick för pengarna men det va gott! Blir väll max lite senare.
Sen drog vi till IKEA och kollade möbler till min nya lägenhet hittade en tv bänk plus lite andra smågrejjer.
Det är riktigt kul att springa runt på IKEA finns så mycket roligt att kolla på. Dock hittade jag inga sängbord och ingen sängstomme som jag ville ha så får väll röra mig till nån annan möbelbutik och fixa det!

Sen ska jag och Robban åke till Mediamarkt i västerås och köpa en LCD tv åt mig! ÄNTLIGEN min stora klump har gjort sitt nu hehe
Ska bli så himla kul att flytta jag är jätte taggad =) Speciellt nu när en lite fillur kan tänka sig att flytta med ;)
Good old times!

Nej nu ska jag och Robban åka ut till mammis och fika! Sen ska vi till Liquid (nya mm) och ta en öl eller 2;)
Hörs senare


Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Mini

Weiiii kommer bli så kul så om allt går som det ska !! =D love you girley ! <3

2009-05-21 @ 18:46:31
URL: http://karolinaskogstad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0