Uppdatering

Hej Hej!
Förlåt att jag varit borta och inte uppdaterat er på ett tag men nu ska jag skärpa mig, det lovar jag.
På senaste tiden har vi inte gjort så himla mycket.
Har haft mycket att göra inför flytten. har nu fått en tjej som ska hyra min lägenhet och det verkar bra så allt är nu i rullning. Ska bara rycka upp mig och börja packa...usch det är verkligen tråkigt.
Ska uppdatera er lite i vad som hänt senaste veckan:
I söndags var jag och Julle å Raffa ute på björnstugan, det blev en sån där sista minuten utgång så vi kom på att
                    vi skulle ut typ k l23.30. Smart drag eftersom jag skulle upp och jobba dagen eter men men .




I måndags var samma liga på Liquid, nej jag kommer säga MM, sen hade vi filmkväll hos Raffa efter en dag fylld med
                     oro då Chivaz var sjuk. Men nu mår han bättre mosters ängel<3




I tisdags hade jag lägenhetsvisning , alltså storstädning! Tack Julle baby för hjälpen.

I onsdags blev det inte så mycket för jag jobbade till 19.40 så var inte hemma förns kl 21. Så blev bara tv deg med 
                   Julienne.
Idag ska jag förhoppningsvis träffa Per lilla gubben är hemma och hälsar på. men nu är det först och främst jobb som
        gäller!



Hoppas ni får en bra dag så hörs vi efter lunchen!

Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0