090610

Hej allihop!
Hoppas allt är bra med er. Jag har gömt mig ett tag men nu är jag tillbaka IGEN. Vet att jag är jätte dålig på att uppdatera men ..nej jag har inget att skylla på helt enkelt. Dåligt av mig...

Har legat sjuk hela helgen i nacksmärtor usch stackars mig!
men i helgen ska jag ta igen allt! Ska jag först åka till sthlm och träffa min lilla Lill på fredag, har saknat henne som tusan var nu över 2 år sen vi sågs sist så ska bli jätte kul!!!
Sen på lördag ska jag på inflyttningsfest hos min underbara lilla lillasyster sen blir det utgång!
Sen flyttar jag om 3 veckor ska bli riktigt kul faktiskt!

I måndags satt jag och Julle som två mysmongon på mm baren ett litet tag och softade. Det är så himla bra där för man får ta med sig hunden och ha den på uteserveringen. Kanske för att det knappt sitter nå folk där. men iaf!
Är så kul för då kommer vi bort hemmifrån en sväng.







Måste bara säga att jag är otroligt trött på killar som bara är ute efter en sak. Ok fine man för att man kanske bara är ute efter en sak men att säga det till folk och ställa ultimatum NEJ det går fett bort!


Idag är det dags för fotboll och efter fiaskot mot Danmark så hoppas jag att det denna gång kommer gå lite bättre.
Om det inte blir vinst så kommer jag bojkotta hela skiten ett bra tag framöver!!!!
Blir väll att glo med girlsen Cissi å Jullert!

Nej nu ska jag jobba igen!

Måste bara bifoga ytterliggare en bild ala Diana och Julle osminkade men ändå fått blombud den ni ;)




Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0