090604

Tjoho
Usch vilket himla skit väder blir ju helt deppig!
Aja...

Hoppas ni har haft en bra lunch.
Robban och jag åt som vanligt en sallad på Vivaldi. Nu har vi bestämt att fram tills jag flyttar till Västerås, 1 Juli, så får vi INTE äta godis, fet mat, dricka cola mm. jag klarade ju en månad, typ, nyss så jag klarar det får bara se om Bobby kommer klara det haha blir intressant.
Menar jag var ju på G där ett tag med träningen och allting sen la jag bara ner som jag gör med precis allt annat "jobbigt" som jag tar tag i typ träning, städning och förhållanden.



Ikväll blir det Marknadsafton i Örebro jag och Julle ska gå dit och köpa tonvis med godis... höll jag på att säga för det får jag ju inte äta längre...FAN! Aja får väll köpa en balong eller något istället suck!



Kanske hittar något att köpa till min kära lilla sysster som fyller år på lördag har hittils bara köpt en present. hmms får se vad man kan hitta på.

Nej nu måste jag jobba igen är bara 1 timme kvar på arbetsdagen!

Puss och kram



Ps. Saknar nedan tid väldigt mycket måste jag säga Ds.

Love lovelove love lovelove love love love love love love love love love love love love love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0